2017. január 31., kedd

Összeköt a múlt

A kilencedik gondolat a vágyakról szól, hogy mit szeretnék majd egyszer elérni a művészetben.

9. gondolat



Néha úgy érzem, hogy teljesen megváltoztam, hogy már nem az vagyok, aki régen. De mindig rádöbbenek, hogy ugyan az vagyok, mint aki régen, csak így kicsit más köntösben. Mindig visszatérek ugyan ahhoz a témához az írásban, a szerelemhez. De ennek ugye nem kellene meglepőnek lennie, ugye? Hiszen egy fiatal lány vagyok, mivel legyek elfoglalva? Aztán belegondolok, hogy a régmúlt költői mit tettek le az asztalra eddig. Én ehhez képest nem vagyok sehol, vagyis legtöbbször így érzem. Mennyivel jobb lenne, ha egy kicsit jobban tudnék másról is írni, nem csak a negatív érzéseimről. 
[...] Ó, mennyire vágyom arra, hogy kötetlen költő, író és zenész lehessek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése