2017. február 8., szerda

Összeköt a múlt

Ez a gondolat az oktatás hiányosságairól szól, most hogy véget ért életem első vizsgaidőszaka a mai nappal, jelentem, mind a 12 tárgyam meg lett, és beláttam a sokat emlegetett mondat értelmét, nincs jobb jegy a 2-esnél, csak szebb. Lettek szép számmal nagyon szépek is, de minden van. Büszke vagyok magamra, hogy el tudom hinni, hogy képes vagyok rá.

13. gondolat

Az iskola egy hosszú és megterhelő dolog, jelenleg egyetemistakén úgy érzem, hogy a középiskola végig olyan volt számomra, mint egy nagyon hosszú vizsgaidőszak. Végig teljesíteni kell, hiszen rendszeres számonkérések, végeláthatatlan, mókuskerék szerű rutin. Felkelés, busz, iskola, busz, zeneiskola, otthon, tanulás, alvás, és kezdődik elölről a dolog. De sose a valódi teljesítményünket nézték, hogy megértettük-e az anyagot, hanem csak a memóriánkat tesztelték. Most, hogy szükségem lenne egy olyan tudásbázisra, amit ott kellett volna megtanulnom, elmélyítenem, úgy érzem, az egész hasztalan volt, pedig kitűnőre érettségiztem, két emelttel az élen.

De, jó pap holtáig tanul. És azt hiszem, mindenki más is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése