2013. április 25., csütörtök

Napló

Ha az ember új naplót kezd, valahogy el kell kezdeni. Az első naplómat, hát, nem kezdtem el sehogy, csak belevágtam a közepébe. A másodikban már bemutatkoztam, vázoltam, hogy miről fogok írni. Milyen igazam volt már akkor is..."Legtöbbször a pasikról fogok írni". Nos, ezt most úgy gondolom, idevág: itt a harmadik naplóm első bejegyzése. Remélem tanulságos mindenki számára.


Minél izgalmasabb egy ember élete, annál hamarabb telik be az illető naplója, már ha ír. Az én életem az elmúlt pár hónapban mindig újabb, és újabb izgalmakat tartogatott a számomra, volt itt minden, szappanoperák sorozata, ugyebár. De ahogy lenni szokott, az élet sokkal izgalmasabb holmi tévében lévő sorozatoknál. Kaptam hideget, meleget. Volt itt csók, barátság, szerelem, édes megcsalás, heves veszekedés és kibékülés. Mert én mindig is vágytam az izgalmas életre, de most, hogy már ténylegesen az, vissza-visszatekintgetek réveteg szemmel abba az időbe, amikor erről álmodoztam. Jó-e vajon az, hagyom magam sodródni az árral? Megint kezd túl izgalmas lenni minden, írtam. De ahogy a dal is mondja: „csak egy toll és egy pár gondolat…”. 


Puszi*Konek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése