2013. április 2., kedd

Áldozat

Sziasztok! Ugye milyen bizarr a könyv címe? Áldozat. Rövid és lényegre törő. Szeretem az ilyen címeket, és főleg azt, hogy ez Darren Shan Démonvilág sorozatának negyedik kötete.
Angliában játszódik a történet az 5. század körül. Egy lányról szól, 15-16 éves lehet, talán 18, ez nem derül ki a történet folyamán. A neve Bec, Apróság.
Ennyi spoiler elég is, ha az ember összeköti a címet az eddig felsoroltakkal, pukk, ki is derül ki az áldozat. De én végig imádtam a könyvet, Fény derült pár régi dologra, de... Az a baj, hogy ez is egy olyan könyv volt, ami nem illett az előzőhöz. Teljesen új szereplők, helyszínek, csak egy ugyan az. Vész herceg, a kedves kis fődémonunk. Persze, jó kislány voltam, utánanéztem, hogy lesz még kapcsolat, de na...
Lényeg a lényeg, ebből sem hiányzott a vér, a gyilkolás, a horror, kell ennél több? Egy esti borzongást kínál ez a könyv, jó olvasást. Kezdj el rettegni!
Na jó, tegyük hozzá, annyira nem ijesztő, csak az utolsó pár oldal. És a vége... Na pont így végződik, három darab ponttal. Na most erre mit mondjak?
Összegzés: bosszantó, hogy eddig nincs a könyvek között kapocs, de már várom, hogy legyen.
Nyolc pontot adok a tízből.
Puszi*Konek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése