2012. október 29., hétfő

Elhervadni a téli szélben

Sziasztok. Most egy verset hoztam nektek, teljes mértékben friss-instant, az elmúlt negyed órában írtam. Remélem... Hm.. Ezt már egyszer írtam. De remélem elolvassa az, akinek most ezt címeztem. Konek

Elhervadni a téli szélben

Kósza hópihe száll arcomra,
A hideg szél borzolja hajam.
Fáj a levegővétel,
A könnyből jég lesz.
A szívem megfagyott,
Miért nem hull az Írisz szirma?
Mért virágzok, ha ez fájdalom?

Arcom a földre néz,
A szívem még mindig él,
Szakadatlan könny-folyam,
Azt hittem, az Írisz soha el nem hervad,
Örökké a szíved kertjében lehetek,
Soha nem kell elmennem.

S lám, kimondtad, hogy vége,
Csak egy csendes üzenet,
És ha még te nem is veszed észre,
Most én vagyok a virág,
Akit hagynak elhervadni,
Szépen,
Csendesen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése