2012. augusztus 9., csütörtök

Eragon

Hellóka :D

Ezt a könyvet még az egyik legjobb barátnőm ajánlgatta tavaly nyáron, mikor végre fogtam magamat, és kivettem a könyvtárból. Most újraolvastam, másodszorra sem csalódtam benne. 

Írója Cristopher Paolini, Az örökség című négyrészes könyvsorozat első része. A címét a könyvben szereplő fiúról kapta.
A könyv maga kb. 530 oldal, de mégis, az ember azt várja a végén, hogy még, még és még. Igen, ebben az 530 oldalban voltak olyan részek, amiket nem szerettem. Például a nyelvek. Alapból ezzel semmi bajom, nekem is van egy regénykezdeményem, amiben van egy másik nyelv, de mikor azt az ötszáz oldalt ál kell lapozni a jelenésért. Amúgy, még ez a pici hiba is feledhető a könyv olvasása közben. A fordító, Bihari György, nagyon jól végezte a munkáját, nagyon könnyedén repít el Eragon világába. Ugye nekem, aki már egyszer elolvasta, bosszantó, hogy a dolgok milyen lassan derülnek ki, és utólag minden olyan egyértelmű. 
Mindenkinek csak ajánlani tudom, akinek van hozzá türelme. Gyönyörűek benne a tájleírások, a párbeszédek és a csataleírások hitelesek, a karakterek nagyon jól meg vannak szerkesztve, tehát mint mondtam, csak ajánlani tudom.
Még utolsóként, hogy a borító meg a térkép az elején gyönyörű. :D
Puszii**Konek
Ui.: ez a könyv 10ből 10es :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése